Experience

Products To Wash
Your Car

Save $150 With Orders Over $1500

Worldwide delivery

Delivery of goods all over the world

Satisfied or Refunded

Guaranteed product quality and warranty

Top-Notch Support

Our live chat support is available Monday through Saturday

Secure Payments

Your payment information is processed securely

Prevádzkovateľ/ dodávateľ

Prevádzkovateľom e-shopu ZOK7.SK a dodávateľom tovaru a služieb tohto e-shopu je subjekt:


ZOK s.r.o.
Parková 883
922 05 Chtelnica

Objednávanie tovaru

Kupujúci si môže objednať tovar elektronicky e-mailom alebo prostredníctvom e-shopu.

 

Objednávka musí v prípade veľkoobchodného zákazníka obsahovať:

 

  • obchodný názov kupujúceho, meno kontaktnej osoby
  • telefónne číslo pre účel kontaktovania kuriérskou službou
  • IČO, DIČ
  • e-mail a ďalšie kontakty
  • presný popis a počet kusov objednávaného tovaru
  • spôsob odberu

 

Maloobchodný zákazník je povinný v objednávke uviesť:

 

  • meno
  • adresu
  • e-mail
  • telefónne číslu pre účel kontaktovania kuriérskou službou
  • presný popis a počet kusov objednávaného tovaru
  • spôsob odberu

Spôsob dodania

Tovar, pri ktorom je uvedená dostupnosť "na sklade" expedujeme najneskôr do 3 pracovných dní (obvykle do 48 hodín) od objednávky a zaplatenia zákazníkom. V prípade, že tovar k príjemcovi nebude môcť od nás odísť v priebehu 3 pracovných dní, budeme zákazníka čo najskôr informovať. Ak nie je pri produkte uvedená dostupnosť "na sklade", je uvedený presný údaj, do koľko dní/ týždňov vieme tovar vyrobiť a expedovať.

 

Ak objednávka obsahuje tovar s rôznou dostupnosťou, doba expedovania sa riadi podľa dátumu najneskoršej dostupnosti a tovar sa expeduje naraz.

 

Ihneď po odoslaní objednávky od nás obdrží kupujúci potvrdzujúci e-mail s číslom objednávky. Stav objednávky si môže sledovať cez jeho účet po prihlásení v e-shope.

 

Kupujúci si v procese objednávania môže vybrať dodanie tovaru z týchto variant:

  • kuriér
  • osobný odber

 

Kuriér

Doručenie tovaru zákazníkom je realizované prostredníctvom rôznych kuriérskych spoločností (najčastejšie SDS a UPS). Suma za doručenie zásielky v rámci Slovenskej republiky je fixne nastavená na 8,-€ (cena s DPH). 

 

Osobný odber

Objednávku vytvorenú v e-shope si môže zákazník vyzdvihnúť osobne. Čas vyzdvihnutia je ale nutné si vopred dohodnúť telefonicky prípadne mailovou komunikáciou. Adresu osobného odberu a telefonický kontakt na dohodnutie doby vyzdvihnutia objednávky nájdete v časti KONTAKT. Pri preberaní tovaru bude kupujúci potrebovať číslo objednávky. Pri osobnom odbere neúčtujeme žiadny poplatok za doručenie.

 

Dôležité upozornenie:

Pre osobný odber tovaru nie je možné uskutočniť platbu za tovar v hotovosti, tovar je nutné vopred uhradiť prevodom alebo platobnou kartou.

 

V prípade, že príjemca odmietne prevziať zásielku, prevádzkovateľ za túto skutočnosť nezodpovedá a zásielku eviduje ako vybavenú. 

 

Ak zákazník uviedol zlý alebo neúplný telefonický kontakt alebo adresu a z tohto dôvodu mu nebolo možné doručiť zásielku, prevádzkovateľ za túto vzniknutú situáciu nezodpovedá a zásielka je evidovaná ako vybavená.

 

Ak si kupujúci zvolí ako metódu doručenia tovaru osobný odber a neprevezme si zásielku do 15 dní od zrealizovania objednávky, ani nás žiadnym spôsobom nekontaktuje, objednávka bude zrušená.

Spôsob platby

Platobné údaje

 

Bankový účet:Slovenská sporiteľňa, a.s. 
IBAN: SK14 0900 0000 0002 8038 3295

 

Pre úhradu za objednaný tovar z nášho e-shopu si môžete vybrať z viacerých platobných metód. 

  • prevodom vopred
  • platba pri prevzatí tovaru (DOBIERKA)
  • Okamžitá platba prostredníctvom platobnej brány - pripravujeme

 

Prevodom vopred

Ak si zvolíte túto možnosť, na váš e-mail vám prídu údaje pre platobný prevod. Prevod urobíte cez svoju banku kedykoľvek, kedy sa rozhodnete, najneskôr však do 7 dní od vašej objednávky. Ak nebude vaša objednávka uhradená (pripísaná úhrada na našom účte) v tomto termíne, objednávka bude zrušená.

 

POZOR: Tovar Vám bude expedovaný až po pripísaní úhrady na náš účet.

 

Platba pri prevzatí tovaru  (DOBIERKA)

Za tovar platíte až pri jeho preberaní doručovateľovi/ kuriérovi. Dobierku spoplatňujeme sumou 2 € (suma s DPH).

 

Okamžitá platba prostredníctvom platobnej brány

 

Je to najrýchlejší a najpohodlnejší spôsob ako vašu objednávku uhradiť. Ak si zvolíte túto možnosť, budete ihneď presmerovaný na platobnú bránu, kde okamžite prebehne prevod. Momentálne implementujeme platobnú bránu GoPay, kde môžete urobiť kartový prevod od 1.12.2023. Podporované sú karty VISA a MASTERCARD. Výhodou je, že obratom dostaneme informáciu o vašej platbe a tovar sa môže pripravovať na expedovanie v čo najkratšom čase.

 

Poznámka :

Vybraní veľkoobchodní zákazníci po schválení a priradení veľkoobchodných cien majú nárok odoberať tovar na faktúru so splatnosťou 7 až 14 dní.

Tovar je až do úplného zaplatenia majetkom firmy ZOK s.r.o. V prípade nedodržania termínu splatnosti faktúry bude v zmysle §369 zákona č. 513/91Zb. zákazníkovi účtované penále vo výške 0,1% z celkovej sumy faktúry za každý deň omeškania.

Vrátenie a reklamácia

Zákazník je oprávnený odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu v súlade s ust. § 7 zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku v lehote 14 dní od prevzatia tovaru. Celý proces vrátenia tovaru nájde kupujúci po prihlásení do e-shopu v časti MÔJ ÚČET -> VRÁTENIE TOVARU.

 

Kupujúci, ktorý nakupuje bez registrácie ako HOSŤ, musí vytlačiť, vyplniť a spolu s tovarom odoslať  Formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý je vo formáte PDF dostupný na našej stránke.   

 

Tovar, ktorý chce kupujúci vrátiť, je povinný poslať na našu adresu, ktorú nájdete v časti KONTAKT. Tovar nám môže vrátiť aj osobne na danú adresu. V tomto prípade je nutné si termín odovzdania vopred dohodnúť telefonicky alebo e-mailom. Tovar musí byť nepoškodený.

 

Peniaze vrátime kupujúcemu na účet, z ktorého tovar platil alebo účet,  ktorý uvedie vo Formulár na odstúpenie od zmluvy do 7 dní od obdržaní nepoškodeného tovaru na vrátenie.

 

Reklamácia

Záručná doba na tovar zakúpený v našom e-shope je štandardne 24 mesiacov od zakúpenia tovaru. Odberateľovi/ zákazníkovi nášho tovaru odporúčame dôkladne skontrolovať zásielku pri preberaní od kuriéra. V prípade poškodenia obalu odporúčame zásielku neprevziať a reklamovať túto skutočnosť u kuriéra. Nekompletnosť zásielky, mylné dodanie iného tovaru ako bol objednaný alebo poškodenie tovaru je nutné nám oznámiť vyplnením nášho Reklamačného formulára. Do 3 pracovných dní od vyplnenia tohto formulára zákazníka kontaktujeme a podľa dôvodu reklamácie dohodneme ďalší postup.

 

V prípade reklamácie z dôvodu poškodenia tovaru alebo obdržania iného tovaru ako bol v objednávke, je odberateľ povinný nám tovar zaslať na adresu, ktorú nájdete v časti KONTAKT. alebo je možné ho odovzdať aj osobne na danej adrese. V prípade osobného vrátenia poškodeného tovaru je nutné si  termín odovzdania vopred dohodnúť telefonicky alebo e-mailom.

Pri vybavovaní reklamácií postupujeme podľa zákonných ustanovení Občianskeho zákonníka (§ 622 a 623).

 

Ak je reklamácia z dôvodu nekompletnosti zásielky, sme povinní odoslať odberateľovi chýbajúci tovar do 7 pracovných dní od odoslania Reklamačného formulára odberateľom alebo mu vrátiť v tejto lehote peniaze za daný tovar na účet (IBAN), ktorý odberateľ uviedol v Reklamačnom formulári alebo z ktorého platil za objednávku.

 

Ak sa rieši reklamácia z dôvodu, že bol odberateľovi dodaný iný tovar ako si objednal, reklamácia sa rieši výmenou chybne dodaného tovaru za objednaný tovar. Iba v prípade, že sa objednaný tovar medzitým vypredal, je reklamácia tohto typy riešená vrátením kúpnej ceny tovaru na účet. Odberateľ je vždy povinný mylne dodaný tovar vrátiť na našu adresu najneskôr do 7 pracovných dní od odoslania Reklamačného formulára. Až po obdržaní takto vráteného tovaru, sme povinní odberateľovi poslať správny tovar alebo kúpnu cenu za tovar na účet v lehote 7 pracovných dní.

 

Ak sa rieši reklamácia z dôvodu poškodenia tovaru, sme povinní odberateľovi dodať nezávadný tovar výmenou za poškodený do 7 pracovných dní od obdržania reklamovaného tovaru a uznania reklamácie alebo jeho poškodenia. Prípadne sme povinní v danej lehote vrátiť kúpnu cenu reklamovaného tovaru na účet kupujúceho. 

 

V prípade dodania chýbajúceho tovaru v zásielke, výmeny zle dodaného tovaru za objednaný tovar alebo výmeny poškodeného tovaru za nezávadný náklady na doručenie znáša náš e-shop. 

 

V prípade iného dôvodu reklamácie ako sú uvedené vyššie budeme dôvody posudzovať taktiež v súlade so zákonnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka (§ 622 a 623). O uznaní alebo zamietnutí reklamácie bude odberateľ informovaný písomne na jeho e-mail, najneskôr do 30 pracovných dní od odoslania Reklamačného formulára.

 

Alternatívne riešenie sporov

Ak kupujúci nie je spokojný so spôsobom, ktorým náš e-shop vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že boli porušené jeho práva, má právo podať subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len „subjekt ARS“) v zmysle zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu (ďalej len „Návrh“). ARS sa týka len sporov, kde vyčísliteľná hodnota sporu prevyšuje sumu 20 €. Návrh môže odberateľ podať napríklad prostredníctvom formuláru, ktorý nájde na webe Slovenskej obchodnej inšpekcie. Prípadne môže návrh podať prostredníctvom iného subjektu, ktorý je zapísaný do zoznamu subjektov ARS vedeného Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky.